Ny fräsch tvättstuga!!

Vår underbara hyresvärd M har börjat renovera vår tvättstuga som verkligen var i akut behov av kärlek.
Det blir super fräscht med nytt gråspräckligt kakel på golvet och målade väggar i gräddvitt. På den ena väggen, där handfatet och fönstret sitter, kommer han att kakla en bit upp på väggen för att skydda den bättre mot fukt.

I taket har han spikat upp panel som han målat vitt. Det blir så otroligt snyggt och han är så duktig!!
Vi har tur som har honom som hyresvärd!



Reparation pågår!!


Det nya kaklet på golvet i tvättstugan!! Very nice indeed!!


Här ser man hur väggen bakom handfatet såg ut förut, inte det snyggaste jag sett... Nu blir det kakel även på denna vägg, en bit upp iallafall.


Det nya fina taket!!


På den här väggen blir det samma kakel som på golvet.
 

Bild på det nya golvet. Ena halvan är fogad (vä) och idag ska M foga den andra sidan.

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

jasså vad kul, vad ska du odla för något roligt då :)?

Älskar växter med färger det är så underbart till sommartiden :) kram

2012-05-10 @ 10:29:15
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Linda

Jag kommer odla mycket grönsaker som squash, morötter, sallad, rädisor, rödkål, broccoli, purjo, gul lök och mycket mer :D Jag kommer även använda några av lådorna till sommarblommor som blåklint och nejlikor. Jag älskar också blommor och jag älskar verkligen våren när säsongen kommer igång på riktigt!! Odlar du nåt??

2012-05-10 @ 11:05:42
URL: http://tradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0