Kompostbygge

Jag heter Linda Häggström och jag har ett stort intresse för trädgård och blommor!!
Här kommer jag att skriva om vad jag gör i trädgården och vilka planer och projekt som är på gång.

Idag hade jag tänkt att jag skulle bygga en kompost men eftersom det blåser småstorm ute så skjuter jag upp det projektet till imorgon och håller tummarna för att vädergudarna är på min sida :)
Jag kommer lägga upp lite bilder så ni får se hur det kommer se ut.

Är det någon som har några bra tips och råd för hur man ska fylla på komposten första gången?? Är lite tveksam över hur man gör, får nog googla lite och se vad jag hittar för information.

Ha en underbar dag alla där ute!! Kram Linda





Ungeför så här kommer nog komposten se ut men med tjockare kanter och tre fack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0